SNAAAART SLUT!

Halloj!
Idag är jag glad. Igår bokade nämligen jag och min älskling en resa till Mallorca. Det ska bli så jäkla gött, jag vill bara ha sol och bad (i pool!). Så underbart, åker dock inte förrän i augusti men då har man ju något att se fram emot. :)
Skolan var trevlig idag också. Allas hjärnor har dock gått på sommarlov så vi är helt knäppa och kan inte fokusera. Antingen viker vi oss av skratt eller så sover vi på bänkarna, haha. Härligt. Fick därför sluta lite tidigare även idag, det som i stort sett aldrig händer annars, grymt! Nu är det bara imorgon kvar som är en riktig skoldag, iafall för mig och fy tusan vad skönt det känns. Två svenskalektioner och två teckenspråkslektioner, det ska vi väl ändå klara av?
Imorgon ska jag dessutom hålla min bokredovisning, jag hoppas det går bra. Eftersom jag njuter av att läsa tycker jag inte att det är speciellt jobbigt, hoppas bara jag lyckas förmedla hur bra boken är också.
Nä, nu måste jag skriva lite till så att jag kan belöna mig med en promenad sen!
C ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback