SISTA RIKTIGA DAGEN I SKOLAN!

God kväll i stugan!
Tycker att det har varit en bra dag idag. Har varit i skolan (, haft bokrecension) och sen vid 4 åkte jag in till stan och mötte upp Filippa. Vi gick i lite affärer och umgicks innan det blev dags för henne att åka hem. Då stannade jag i stan en sväng för att vänta på Tommy, och hittade faktiskt lite smått och gott under tiden, kul.
Nu har jag dock både jätteont i fötterna och är rejält trött så jag tror faktiskt att jag ska knyta mig. Har ju iaf hunnit se Grays anatomy, som är det viktigaste med onsdagarna :) 
Imorgon ska vi iväg och fira Patrik som tar studenten. Först utspring, sen mottagning och sen tar nog vi andra en liten utgång framåt kvällen också, är ju ändå ledig på fredag.
Som sagt, sängen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback