I'VE GOT SOUL BUT I'M NOT A SOLDIER

Tjohej. Klockan är över 10 på kvällen och jag är fortfarande vaken, fantastiskt. Haha. Har haft en jättebra helg. Igår var jag i stan hela dagen eftersom teckenspråket firade 30 år och vi var där och uppträdde. Faktiskt väldigt roligt. Sen stack jag hem lite snabbt för att fixa lite innan jag drog iväg och träffade lite kompisar och tittade på melodifestivalen. Själva tävlingen var väl inte skitrolig, men vi hade jättekul ändå. Blev även lite wii-spelande, där jag förlorade på allt, haha.
Idag har vi tagit det rätt lugnt. Vaknade ganska sent och sen har vi myst, promenerat hem till mamma, lämnat Nikki, röstat, åkt hem i ösregnet, köpt pizza och tittat på How I Met Your Mother typ. Tycker faktiskt att det har varit en väldigt bra dag. Har inte haft så många sådana på sistone.
Min somriga klädsel igår! :) (eller okej då, jag fick ta på mig strumpbyxor också...)
Nu ska jag plugga lite innan jag blir för trött!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback