DAMN YOU, THREE

Åååh, nu har jag bråkat med allas vårt kära 3. Jag har haft det i 2 och en halv vecka och redan är det massa grejer som inte är som det ska. Och det allra värsta av problemen är att vi knappt har nåogon mottagning i lägenheten. OCh det är mitt eget problem, trots att jag blev lovad just mottagning. Vill jag får jag göra en reklamation, men då måste JAG självklart fixa allt, bl.a att då skaffa en nytt abonnemang hos tele2 eftersom jag har sagt upp det för 3:s skull (och betalat en jävla utportering). Alltså skulle det kosta mig massa pengar! Ååååh, irriterad!
Nu ska jag använda mina aggressioner till något bra och ge mig ut i löpspåret. Funderar på att anmäla mig till I form-loppet i Augusti. Inte någon jätteutmaning men något att ha som motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback