Ny dag, nya möjligheter

Tjoo. Härligt med måndag igen va? Njaae, jag är lite tveksam. Men vad tusan, det är ju bara en ny vecka. Snart är det helg igen ju! Har jobbat några timmar i morse, men nu är jag ledig. Ska dock jobba lite i eftermiddag/kväll igen, men riktigt när vet jag inte än. Men jag skulle väl tippa på att jag drar vid 5-tiden eller nåt. Annars händer inte mycket. skulle egntligen träffat Linnéa och Isabell men verkar inte som att det blir av idag.

Börjar känna mig lite kass också. Eller, det har jag gjort i en vecka nu faktiskt. Fryser som en galning varje kväll och nu har jag ont i halsen också. Men det försvinner säkert snart.

Nu ska jag fortsätta kolla på en present, tihi.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback