Missing you like, missing you like crazy

Sådärja. 2 dagar efter. Nu har man ju nästan hunnit smälta det. Men fortfarande inte riktigt. Glad är jag iaf, för efter allt jäkla slit så var det på studentdagen äntligen värt det.
Idag var jag på Ellens student också, det var trevligt :) Alla är så sjukt glada! Och nu förbereder jag mig för morgondagen. Klockan 12 imorgon åker jag nämligen till Stockholm med mina grymma pantertanter! Det ska bli sjukt kul. Tyvärr hade det varit ännu lite roligare om jag hade haft mer pengar, men så är det. Man kan inte ha allt. Jag får iaf umgås med dom, och det är det viktigaste. Sen, när jag kommer hem på tisdag så ska jag krama sönder Tommy. Oh ja.

Här är lite bilder från i onsdags. Har fortfarande inte alla, för jag fick min nya kamera på mottagningen så dom andra tog innan, men här är några av dom jag tog iaf :) Från mottagningen och festen.

 


Mina babes kom hit och skulle föra innan festen :)


Min älskade älskade Isabell och jag <3


Är dom inte söta så säg :D


Fick grymma presenter :D Här är några av dom.

 
På bussen på väg in till stan! Johan, jag och Ellen





<3


Hahaha vadå att jag körde med samma pose? Det här är olika tidpunkter under kvällen och det värsta är att det finns fler :P


Världens bästa trio <3

 
Jag, Mathias, lite av Sara och så min älskade Lollo

 
Stina den fina och jag och så jag och min världens finaste Linnéa


Världens bästa Tompy och jag! Ändrade lite pose där, ser ni det!? ^^

Det får räcka for now. Tog ju trots allt nästan en timme eller nåt. Om vi inte hörs förrän efter Stockholm så får ni ha det sjukt bra! Det tänker iaf jag försöka med.
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback