Morgon och profilbild

God morgon kära vänner! Usch vad trött jag är idag! Men det ska det snart bli ändring på. Om någon halvtimme eller nåt ska jag möta upp Tommy vid bussen och sen ska vi gå och gå ut med Nikki innan vi drar till Liseberg :)
Förresten har jag försökt massa gånger med min profilbild nu, och på massa olika sätt och jag får den bara inte tillbaka! Det enda sättet jag kan tänka mig nu är att återställa hela kodmallen, men då förstörs ju allt annat med. Men vad tusan, det kanske ändå är dags för nåt nytt här? En annan bakgrund och en annan header. Det tar sån himla tid för mig bara, eftersom det är så sjukt krångligt. Fast iofs, vad har jag annat än tid liksom? :P
Jaja, vi får se hur det blir med den saken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback