I'm alive

Hallå igeeen! Nu är jag hemma. Eller ja, jag kom hem i Tisdags, men det har inte blivit av att jag har skrivit här. Dett jag har sysslat med är väl inte så mycket egentligen. Jag har mest tagit det lugnt och njutit av att bara vara hemma lite. Och igår bar det av mot fjällbacka för en överraskningsfest för Viktor. Det var jättemysigt, även om det var långt att åka. Var väl hemma typ runt 3 eller nåt i eftermiddags och sen kunde jag bara ta det lugnt igen. Helt underbart faktiskt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som sker än, men på tisdag blir det nog Liseberg :) Det ska bli myspys. Bilder från Stockholm kommer i nästa inlägg! Puss!

Kommentarer
Postat av: Make Up Store tips

älskar armbanden i inlägget innan :D

Postat av: Monkey



åh jag vill också till gröna lund! sjukt kul juh

2009-06-15 @ 18:53:07
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback