Dagen före Dopparedagen, Äntligen!

Tjenna för tusan! Nyss hemkommen från skolan, har varit på studentmiddag. det var riktigt roligt. Lärarna gjorde ett spex som var typ två timmar långt, och grymt bra och sen blev det middag för alla 300 pers. Sjukt nice! Just nu är jag ganska mycket uppe i varv för imorgn TAR JAG STUDENTEN!! Asså jag kan verkligen inte fatta det! Jag? Lilla jag? Helt sjukt. Och har jag verkligen planerat allt i minsta detalj nu? Finns det något jag har glömt? Shit alltså. Imorgon klockan 7 är det champangefrukost hos Robin som gäller iaf, sjukt bra. Sen ska jag vara i skolan klockan 8 för att öva sångerna inför stunden i teatern. Lite halvt icketaggad just för det, men äh, för tusan. det är väl sista gången så låt gå då!
Sen ska vi samlas i klassen, fotograferas, äta brunch och ha gemensam mösspåtagning innan det är dags för att äntligen springa ut! Wonderful. Och sen blir det flak med några favoriter :) Kickass!
Sen blir det hem och ha mottagning, sen förfest at my place och sen drar vi på studenfest på berså! WOHO! Jag ska ha så sjukt jäkla kul imorgon, bara så ni vet. Det ska bli en av mitt livs bästa dagar, det har jag bestämt! Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag har klarat det.

Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback