Sjuk vovve

Tjoo. Internet har varit borta hela dagen igår, kom tillbaka idag vid 5-tiden och försvinner imorgon igen. Jaja, så är det. Nu kan ni få veta vad som händer hos mig just nu iaf. Jag tar hand om sjuk vovve. Springer fram och tillbaka mellan gräsmattan och huset ungefär. Och så en snabbis till matskålen för att tvinga i stackarn lite vatten med honug och salt i. Min stackars stackars tjej. Hon är nog nere i 12kilo nu kan jag tro. Hon som ska väga 14-15. Det började i helgen och går upp och ner hela tiden tycker jag. Nåja, ikväll får jag åtminstone lite sällskap av Linnéa, alltid trevligt :)

Nu hoppas jag iaf att hon börjar bli lite piggare för hon kom just och attackerade mig med en blick som sa "jag vill leka nu!" tillsammans med ett litet hopp. Vilken trevlig överraskning! :)

Vi hörs hörrni. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback