Love is my drug

Tjo! Fy tusan vad tråkigt jag har just nu. Helt ensam är jag med bara mina gitarrer till sällskap. Tur att jag har dom iaf. Har suttit och spelat Sverige en stund nu, den är bra. Men känner att det börjar bli dags att byta låt...

Iaf, dagen började med uppvaknande hemma hos Tommy och sen drog jag iväg för att jobba på öis-gais-matchen. Sjukt tråkigt och jobbigt idag. Kan ha någonting att göra med att jag var trött, men ändå. När vi hade jobbat klart drog jag och Linnéa till sweetcoffeebar och myste och väntade på Isabell. Sen satt vi där jättelänge innan vi mötte David och Jacob och till sist drog vi hem.
Resten av kvällen har jag bara myst. Typ pratat med mamma, spelat gitarr och sånt trevligt ni vet. Hade hoppats att jag skulle få lite sällskap nu framåt kvällen men så blev det inte. Då blir jag lätt bitter. Usch, jag avskyr verkligen när jag blir sån. Jag är världens dummaste människa och jag vet om det men ändå fortsätter jag! Suck alltså, jag älskar väl att vara olycklig eller nåt. Nää, kanske inte. Men jag klarar bara inte av när saker inte blir som jag har planerat.
Jag ska nog klara mig ändå tror jag. Men just nu är det lite trist att sitta ensam.

Nu ska jag fortsätta döda min tristess med hjälp av min gitarr.
Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback