I light up when you call my name

Heeeej! Som sagt, stressig vecka ni vet. Men en snabb resumé kan jag ju alltid hinna med. Måndagen bestod av en ganska vanlig dag i skolan och efteråt naturplugg hemma hos Tommy. Tisdagen var det dags för naturkunskapsprovet, och hör och häpna: Det kändes faktiskt helt okej! Jag tror iaf att ett G är säkrat, fast säker kan man ju aldrig vara. Skulle inte bli förvånad om det visade sig vara på annat sätt, men jag hoppas och tror på att jag klarade det iaf. Konstigt vore det ju annars dessutom, med såna klippor som Tommy och Jerry som plugghjälp! Sen var det rep med sceniska musikprojektet på eftermiddagen, vilket gick sådär eftersom långt ifrån alla som behövde vara där faktiskt var det. Sånt kan jag störa mig riktigt mycket på faktiskt. Visst, vissa har säkert en ursäkt, men jag stör mig när man bara inte orkar och det drabbar andra så mycket. När vi var klara i skolan iaf så åkte vi hem till Tommy och pluggade igen, den här gången inför det skriftliga nationella provet i Svenska B, som vi hade idag. Det gick väl helt okej tror jag, men svårt att veta. Riktigt bitchig vakt hade vi iaf.

Och nu sitter jag här, trött som en jagvetintevad. Funderar dock på att gå och lägga mig nu, ska vara på sahlgrenska klockan 9 imorgon. Tror visst att jag har glömt berätta om det roliga jag ska göra där! Fast det får vi ta imorgon eller nåt, för nu orkar jag faktiskt inte. Ska bara kolla lite grejer, höra av mig till Isabell och sen blir det sängen! Vet ni förresten? Jag är så sjukt glad att jag har så fina människor runt mig nu när jag är stressad. Eller jag är självklart alltid glad över att jag har dom förstås! Men jag menar, det är extra viktigt nu. Annars har jag en tendens att bli en riktig satmara. Och det vill man helst undvika kan jag lova.

Sovsigottsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback