I aint missing you at all...

Det blev lite Tyler Hilton och REM för min och gitarrens del, alltid trevligt! Det är så jobbigt för jag kommer allt som oftast på låtar jag vill spela men så fort jag sätter mig är dom borta ur huvudet. Dåligt! :(
Ska spela lite till tänkte jag, sen börjar det väl bli dags för sängen. Klockan 10 imorgon ska jag iaf vara uppe, då blir det morgonpromenad! Måste se till att få tillbaka lite bra vanor igen nu under påsklovet. Typ gå promenader, sova ordentligt, träna och sånt där som man lätt missar annars.

Imorgon får jag se vad som händer. Tommy tyckte att jag skulle komma och titta när dom spelar in film, men jag är inte säker på att det roar mig särskilt mycket att se någon jag tycker om göra sig illa... Vi får se, fördelen vore ju att jag skulle få träffa världens bästa pojkvän förstås. Det kan ju hända att det överväger...

Förövrigt stör det mig lite att jag inte hittar guitarpro. Grr.

Nu blir det Norah Jones! Spännande...!
Puss!


Världens bästa som satte sig och spelade och sjöng massa fint igår när jag var cp-trött. Varje gång han spelar wonderful tonight blir jag litelitelite kärare. Hur det nu är möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback