Ville inte va' den som blev kvar

Ho,ho!
Sitter här och försöker logga in på msn, men det funkar inte. Är det ett allmänt problem tro, eller bara mitt? 
Nåja, tänkte att jag kan ju skriva här så länge så har jag nåt att göra. Tror inte att jag har skrivit sen innan helgen. 

Den var bra iaf, helgen alltså. Lite bowling, lite restaurang, lite alafors, lite idol, lite Isabell, Linnéa, Elin, Linnea, Stina och Robin m.fl. Jodå, den var trevlig. Igår var det hockey, Frölunda - Södertälje. Jag var där och vi vann (Yes!). 
Grymt var det. Ikväll fick jag ett överraskande och väldigt glädjespridande besök av kära Jossan :) Och imorn blir det Veronica Maggio på Storan. Brabra :)

Förövrigt har jag fältstudievecka på Göteborgs Universitet hela den här veckan, blandade intryck och åsikter än så länge. Men det blir säkert bra. 
 

Jag hade gärna sett att hon tog med sin pojkvän och gav honom till mig dock.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjabba bruden!

Du är inte speciellt frekvent på att blogga va!! Vi som inte träffar dig så ofta vill faktiskt veta vad du har för dig..... Kram S

2008-11-28 @ 23:04:00
Postat av: Sanna

Hallojs, Inte speciellt frekvent skrivande eller? Vi som inte träffar dig så ofta vill gärna veta "läget"! //S

2008-11-28 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback