Uppsalahelg

Shit vad jag är duktig på att uppdatera då!
Nämen hej.
Har faktiskt varit grymt trött nu och typ vandrat runt som en zombie i två dagar efter helgen så jag har inte orkat göra så mycket över huvud taget.
Men, men, Uppsala var jättetrevligt iaf! Både att få träffa mina systrar och att gå på gåsen! Alla var jättemysiga och trevliga så jag behövde inte vara rädd alls!

Helgen började med att åka till Stockholm, vilket var lika trevligt som vanligt. Sedan lämnade vi Ellinor där, för hon skulle vara där över helgen, och jag och Sabine åkte hem till Sabines vän för att dom skulle skriva spexmanus. Riktigt intressant att lyssna på, haha. Dom gör ett rätt roligt spex tycker jag :)
Lördagen hann vi inte jättemycket. Vi rusade till stan och köpte nödvändiga grejer (och såklart tittade in på new yorker) innan vi drog hem igen och åt pizza och gjorde oss i ordning. Sen var det förfest, sen kåren, sen middagen och till sist kåren igen. Det var skittrevligt alltihopa :)
Söndagen var en riktig slappardag, sex and the city- filmen och skruven är lös med galenskaparna och aftershave tillsammans med gårdagens pizza och kladdkaka. Mums.
Och på kvällen var det dags för mig att åka till Stockholm för att möta Ellinor, och sedan ta tåget hem till Göteborg igen. Var inte hemma förrän megasent och skulle upp tidigt dagen därpå, därav min trötthet.

Nu blir det religionsplugg innan Bonde söker fru (som jag missade förra avsnittet av! Shit, vad hände?), och sen blir det nog nästan sova.
Blir en lång dag imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback