Ont i bakfickan

Godkväll! :)
Trött idag, precis som igår, men idag ska jag försöka att inte lägga mig alltför sent. Börjar ju lite senare imorgon med :)
Just nu sitter jag och betalar min tågbiljett till Uppsala, aj vad ont i bakfickan det gör som pappa skulle sagt, haha. Han fyller förresten år idag, min pappa alltså. Grattis till honom.

Jaha, annars är det recensionsskrivning ikväll mest. Har en recension om den där dansföreställningen som behöver göras, men det går segt. Har liksom inget att skriva för den var kass. Weel, Well, babysteps.

Fick tre nya låtar på sånglektionen idag, bl.a. Love you I do från Dreamgirls. Hur jag ska klara av den vet jag inte, men man får väl övaövaöva! :)

Just det ja, inatt är det ju val i USA. Bryr mig egentligen inte särskilt mycket om det. Det finns tillräckligt med människor som har åsikter om både McCain, Obama och USA i övrigt tycker jag så jag orkar inte ritkigt lägga mig i det där. Nej, jag ska koncentrera mig på svensk politik först och främst tror jag. Men inte riktigt än, valet dröjer ju ett tag till, tack och lov.

Nä, hörrni! Tillbaka till läxornas värld! (Tjoho!) ^^ I natt tänker jag sova jättebra, och sen är det bara en natt till innan jag åker till U-sala. :D
Puss



Kommentarer
Postat av: Basse

Jippiiiiie! Längtar!

2008-11-04 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback