Det var inte igår!

Hm... vart slutade jag sist?
Just det ja, jag skulle till trägår'n! Jo, dit gick jag och hade en helt okej kväll. Träffade Robin och det var trevligt trevligt :) På lördagen drog vi ut igen och hade sjukaste kvällen på länge, haha!


Sen blev det helt plötsligt höstlov och jag jobbade fram till torsdag då jag åkte till världensbästafarbror i Skåne tillsammans med Sabine. Vi hade det jättebra och han hade värsta underbara lägenheten. Tror bestämt det får bli musikhögskola i malmö för mig nästa år :P
Nä, vi får väl se, men helt fel hade det ju inte varit. Men sen har jag ju en hund att ta hand om också, och hon bor i Göteborg.
Igårkväll när vi kom hem somnade jag ganska direkt efter lite pizza, och sov till halv 8 imorse. Halv 8, helt självmant!
Jaja, rätt skönt att börja dagen tidigt för en gångs skull.

Imorgon är det skola igen så därför är det väl dags att sova nu. Jag längtarlängtarlängtar tills på torsdag för då åker jag till Uppsala, och det ska bli så grymt roligt. Jag ska åka upp till Sabine och gå på gåsmiddag! Bland det bästa av allt är ju att Ellinor kommer vara där samtidigt, så jag får träffa båda mina storasystrar på en gång! :D Längtalängtalängta.

Nej, nu, sova som sagt! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback