We will walk in fields of gold

Hej.
Hoppas ni mår bra, det grö väl jag, förutom att jag har bajsmycket att plugga(surprise) Jaja, så blir det när man skjuter upp alting till sista dagen! Men nu är slutprovet i teckenspråk färdigt iaf, det känns skönt. Då är det bara geografiredovisningen och bokgrejen kvar den här veckan. Men geografin är till imorgon, så nu är det nog allt att sätta lite fart.Har liksom appat allt nu känns det som, har ju itne varit tvungen att skriva ett arbete på typ några månader. Skumt skumt. Men det ska göras iaf! Helst hemma hos Isabell, men vi får se... Jag hoppas på det, problemet är bara att en halvtimme kommer att försvinna bara för att gå dit och hem. Och sen vet jag ju hur vi är. Även om vi säkert kan plugga tillsammans kommer vi vilja sjunga också. Åååh, det känner jag verkligen för nu. Att sjunga alltså. För en gångs skull gick sånglektionen bra idag! Det kändes faktiskt bra när jag gick därifrån och jag var fortfarande glad. Jag skulle sjunga med undertexten att jag bad om förlåtelse, Och det var väl kanske inte så svårt just idag...

Jaja, så imorgon på musik och kommunikation ska jag sjunga fields of gold. Den är fin. Hoppas jag inte förstör den allt för mycket. Haha.

Men nu, ringa Isabell!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Isabell

I'm your gold, and you are my diamond

2008-05-20 @ 23:43:43
Postat av: Mini

H&M Trend i Göteborg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback