Update

hej hej!
Hinner inte skriva så mycket för jag och Isabell sak strax gå och handla med jag tänkte bara göra en liten update eftersom det inte blev någon igår :)
Gårdagen var fett nice. I skolan var det skitsoft, engelskan bestod av att titta på film, och på matten förstod jag faktiskt vad jag gjorde. Grymt.
På kvällen drog jag och Linnéa iväg till Alafors och träffade lite människor. Det var riktigt trevligt ^^ Det roligaste på hela kvällen var dock när Linnéa skulle slå ner pizzagubben med en kebab Haha.

Ikväll blir det melodifestivalmys och middag med Linnéa och Isabell, och sen bär det förhoppningsvis vidare någonstans. Vi får se vart det bär.



This is life. Jag älskar lördagar och min Trio♥

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback