Tjolahopp!

Hej igeen!
Sådär, då har jag iaf hämtat lite fakta om orkaners konsekvenser, det var väl alltid något eller?
Bara två grejer kvaar.. Men vafan, natten är ung! Okej, jag känner ju mig själv, vet hur det kommer sluta :P Men gitarren var så fruktansvärt inbjudande idag. Det är nog ett begär. Sådetså!

Glömde berätta om tuniketragedin jag och Bellis var med om idag, men vill ni veta mer går det att läsa här
www.isabell123.blogg.se.

Oooh, jag är verkligen up for a walk nu! Men vet att det är lite för sent och att jag har saker att göra.. Jaja, så är det väl. Men jag veet att Isabell inte hade bangat. Du skulle bara veta vilken tröja jag har på mig! (Den rööööda!)
Hahaha, jag dör. Ursäkta för det lilla interna skämtet som hon kommer läsa alldeles strax, eftersom hon nuförtiden är en trogen läsare av min blogg. Mohaha.

Nej, jag vet. Back to pluggandet, Teckenspråk var det va? Just det ja, slutprov imorgon! Gggggreaaat!


Kommentarer
Postat av: Isa

hahahahahaahahahahahahha, den äger, bara tåstrumpor och tofsar kvar då

2008-05-19 @ 22:10:35
Postat av: Nathalie

hahahhahahhha, asså helt cp. Egentligen skäms jag så jag döör! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback