Tisdag

Godkväll! Åh, vilken daag! Skolan var soft och allt, och jag slutade faktiskt lite tidigare än vanligt, för en gångs skull, alltid trevligt. Men sen gav jag mig ut på stan för att leta reda på present till min kära syster Ellinor som fyller år imorgon. Åh, hjälp, ingen lätt uppgift kan jag ju säga!  Det tog hur lång tid som helst, och jag missade tillochmed träningen bara för det. men med allt mitt springande upp och ner och fram och tillbaka och hit och dit måste jag ju ha bränt en jädrans massa kalorier!
Nu på kvällen har jag gått en promenad med Isabell (Vem är förvånad..?), vilket var grymt trevligt iaf :)

Usch, jag är faktiskt lite nervös nu känner jag. Imorgon ska jag sjunga fields of gold på musik och kommunikation, det där som inte blev av förra veckan. Då avr jag helt lugn emd det, och tillochmed laddad, men nu är jag skitnervös! Efter man har sjungt ska man alltid göra någon uppgift som hon ber en om och det är så jobbigt. Typ be om förlåtelse till någon samtidigt som man sjunger och sånt. Ååh, fy. Men låten älskar jag iaf, fast det är ju nästan bara jobbigt, för då känner man att man inte gör den rättvisa. Jaja, det var lite prat om idag på sånglektionen att jag skulle sjunga den på skolavslutningen, vi får väl se hur det blir med den saken...

Sen är ju svenskaredovisningen imorgon med! När jag, Linnéa, Stina, Andrea och Mimmi ska dramatisera en scen ur stolthet och fördom. Borde nog lära mig mina repliker ordentligt...
Efter skolan blir det nog fika hos min kära syster, som som sagt fyller år. :)

Nu ska jag kila.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback