Thursday, I don't care about you

Hallå hallå! :)

Nu är projektarbetesprovet gjort också. Skönt skönt! Nu är det bara de två labrapporterna kvar och sen är det inget mer för den här veckan! Dock borde jag börja plugga på allting till nästa vecka såklart. Då är det naturkunskapsprov, geografiprov och "dugga". Dessutom måste jag börja på arbetet i musik och kommunikation, På riktigt... Jaja, det löser sig altlid. Imorgon är vi egentligen lediga från skolan, för alla treor tar studenten, emn jag sak dit och sjunga så jag får ingen sovmorgon alls. Nää, jag måste t.o.m vara där tidigare än vanligt! KVART I ÅTTA!! Fattar ni? Ja, usch och fy, vi får väl se hur livad jag är imorgon kväll efter den här veckan, där jag har fått typ -3 timmars sömn varje natt än vad jag är van vid. Men men, solen skiner ju iaf!

Ja, så plugg ikväll alltså... Och städning! Men allra först ska jag hem till mamma och skriva på ett avtal, och när jag ändå är där hade jag tänkt att kila ut med världens finaste hund en sväng. Så, så ser det alltså ut ikväll. Jag skriver säkert senare när jag vill undvika pluggandet!


image129 image128

image127

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback