Söndag!

Hallå hallå!
Idag är jag skitseg, och har faktiskt ganska tråkigt. Alla typ bara pluggar idag, och visst kanske jag också borde göra det, men jag har inte ens någonting här hemma som jag kan plugga med. Haha, tvivlar på att jag hade gjort det ändå iofs... ^^

Det här tror jag är det jag behöver ha klart innan skolan slutar iaf:
- Matte B - kursen
- Geografiprov
- Projektarbetsprov (29/5)
- Svenskadrama (28/5)
- Spanskaprov
- Naturkunskapsprov
- Arbete i musik och kommunikation
- 2 Labrapproter

Jag tror det var allt. Men det är lugnt, det fixar jag på ett kick....
Jaja, som sagt är det inget att göra något åt iaf, så jag ägnar mig åt min älskade akustiska gitarr istället. Jag håller på att försöka hitta några bra ackord till fields of gold, men jag blir inte riktigt nöjd... Nåja, då har jag ju något att sysselsätta mig med en stund iaf ^^

Hoppas ni har grattar era kära mammor idag! Förresten så vet aldrig jag vad jag ska säga! Det heter ju typ "grattis på mors dag", men vadå Grattis? Grattis till att du har fött mig typ? Haha, jag fattar inte :P

Nä, tillbaks till min älskling. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

"Grattis till att du har fött mig".. Så jäkla typiskt dig att sitta och tänka på sånt Nattis haha. Det borde ju vara: Grattis för att du är en sån bra mamma, typ ;) All kärlek till dig mannen.

2008-05-25 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback