Soft söndag!

Hej igen :)
Värsta softa dagen har jag haft. Bara tagit det lugnt, helt sjuukt. Jag hade glömt bort att såna här dagar existerade! fett nice. Har typ inte gjort någon nytta idag alls, fast om jag känner mig själv rätt kommer nog en promenad infinna sig ikväll. Speciellt eftersom det inte lev någon träning. (Why is that, förresten) Faktiskt ingen aning, ett långt telefonsamtal och ett ickefungerande internet kom väl ivägen.

Och imorn är det skola igen... Men det ska vi nog överleva tror jag! :D Titta, ingen söndagsångest här inte!  After all, det är bara några veckor kvar nu, och det ska bli så sjuukt skönt att ha lov sen. Och att ha en hel sommarstuga för mig sjääälv! aaah! :D Men som sagt, skolan är inte riktigt slut än, därför borde jag nog sätta igång med lite geografipluggande ikväll. Det ska säkert vara klart snart. Och igår kom jag på att andra delen av slutprovet i teckenspråk är på tisdag. Men inte så mycket att göra åt det nu, för papprena är i skolan. Too bad. Or not. Haha.

Nåja, det var nog all for now.

Just det ja, Grattis till min favoritfarbror Olov idaaag också! :)

Over and out!

image100

Kommentarer
Postat av: Olov

Tusen Tack! Hoppas vi ses snart!//Kram Olov

2008-05-18 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback