Pride and Prejudice

Tjaa!
Jag har nu ägnat de senaste ca två timmarna åt att titta på stolthet och fördom. Den gick på tv 3 ikväll, och eftersom vi ska göra ett drama om en scen i den filmen tänkte jag att det kanske kunde vara bra att ha sett den. Tyvärr missade jag en del, bla just den scenen, men jag fick ju iaf se en bra film. Upptäckte visst att jag tyckte att Mr Darcy var typ snygg. Är det normalt? Haha. Och Kiera knightley var lika söt som vanligt, såklart :)

image118


image117

image119

Ååh, sött eller vaad? Nej, nu är det sova som gäller! Kom på att jag har lite sovmorgon imorgon dock, alltid trevligt! :)

Godnatt och Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den filmen har jag velat se länge.. Rekommenderar du den? :)

Postat av: N

ooh ja, den var fin :)

2008-05-26 @ 22:06:31
URL: http://nathalieferneborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback