Pepp!

God kväll!  ;D

Jag är på strålande humör! :) Var sjukt kul att träffa Isabell som vanligt. Världens ballaste grej hände också!
Vi gick mot torget och väl framme upptäckte jag nåt extraordinary! Myran är tillbaka! Den som nån tog bara för att det var kul. Nu står den där så fint utanför torget igen. Åååh vad glad jag blev! Tänk hur många gånger man har suttit på den när mamma har varit inne och handlat! Woho, den är grym! Och det är Isabell meeed!

image112

Jag var ju bara tvungen att sätta mig och se om det verkligen var samma. Jodå, just like the old days.


Näää, nu börjar det bli dags för sängen tror jag. Den ser inbjudande ut. Imorgon är det skola som vanligt, och sen gitarrlektion. Vi får se hur det går, haha. Sen får det bli hem och plugga lite teckenspråk innan nåt annat. Glöm inte det Nathalie!



Sååå, Goodnight, sleep tight! Vi hörs nog imorgon!

image100



Myran♥ Tihi.

Kommentarer
Postat av: Issa

jävlar vad dina ben ser smala ut på den bilden....coolt

2008-05-19 @ 21:18:12
Postat av: Nathalie

hahah or not, doms er ju bajstjocka ut ^^ Blivit blind på äldre dar? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback