Oh yeah

Tjenatjena!

ååååh, fatta hur skönt det känns nu. Både teceknspråksprovet, geografiredovisningen och engelska bokmojen är över nu. Sjukt skönt. Behöver inte tänka på nåt mer sånt där på hela veckan! Även om jag kanske borde plugga lite matte...och naturkunskap. Nåja, vi får se! Nästa vecka är det en labbrapport som ska in, och så har vi svenskaredovisning, och innan terminen slutar så ska jag ha gjort ett arbete i musik och kommunikation. Men det är nog allt som är kvar den här terminen! Joo just det ja, så ska jag försöka få godkänt i matte också.
Imorgon är sista fredagen i skolan för den här terminen, känns sjukt gött!

Vet faktiskt inte vad som händer imorgon. Jag är lite sugen på att gå ut, men vi får väl se om jag lyckas få med mig någon...Vi hoppas på det. Sen på lördag blir det melodifestival hos mig med trion, det ska bli nice nice! :)

Förresten sjöng jag aldrig fields of gold på musik och kommunikatopn igår, vi hann inte det. Kanske var lika bra :P Men det blir tydligen nästa vecka istället. Jaja, någon gång måste man ju! ^^



Titta vad jag hittade på Sabines facebook! En bild från min 18års dag! Jag ser iofs inte klok ut, men ändå ^^ Det ser ut som att jag och Sabine har typ exakt samma hårfärg! Lite coolt ändå, eftersom ingen av dom är naturlig.

image116

Vet ni en sak, nu ska jag INTE plugga. Haha, känns underbart att säga så!


Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback