Oh lord, Make me pure, but not yet.

Godmorgon.
Haha, i går kväll fick jag visst ett sånt där Robbie- moment som infaller ibland. Men han är verkligen bäst. På riktigt. Gaaash.

Jaja, gårdagskvällen var trevlig iaf. Någon Linnéa kom inte, för hon somnade visst där hemma. haha. Så jag och Isbell fick klara oss själva.

Ifall ni vill veta, så är jag jävligt förkyld. eller ja, jag antar att det är en blandning mellan massa pollen och förkylning, för mina mediciner hjälper inte ritktigt. Först trodde jag bara att hesheten var resultatet av förra veckans vilda helg, men inte då. Då skulle jag väl inte vara hes fortfarande? Nåja, den förkylningen försvinner väl den med någon gång förhoppningsvis! Det är ju inte som att jag är dödssjuk direkt ^^

Jaja, nu håller jag på att borsta tänderna. Ska strax gå ut på en liten promenad, som vanligt. haha, gör jag nåt annat? ^^ Ska möta upp Isabellita vid halv 1 iaf.
Ikväll får vi se vad som händer. Jag hoppas lite på utgång, men vi får se vad som händer och fötter så att säga. Precis som med allting annat...


Hejdå!

 image115


image100

Kommentarer
Postat av: Isabell

men erkänn, man får verkligen attacker, helt seriösa sådana. Psykiskt jobbigt utan att överdriva, jag är inte besatt, bara....hahahah

2008-05-18 @ 13:21:58
Postat av: Nathalie

haha jo, precis. Och det blir ännu värre när jag är med dig! ^^
haha precis, jag är inte alls besatt!! ...bara ..kär? hahahahahha, lite internt där. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback