Knas, men du är bra

Heeeeej.
Vad har hänt idag? Åkte till skolan och hade massa håltimma och typ en halv lektion innan jag fick vända hemåt igen. I stan träffade jag Isabell och Isabell, mycket trevligt. Skaffade även ett abonnemang och fick en mobil på köpet. Jaja, kan tydligen inte motstå söta försäljningskillar. haha. Troligtvis blir det billigare för mig iaf!

Isabell var en stjärna igår kan jag meddela! Hon läste sin monolog grymt bra, fast det visste jag ju redan att hon skulle! She's my girl! :D
Sitter faktiskt hemma hos henne nu och väntar på Linnéa. Det blir en lugn chillkväll ikväll. Imorgon däremot får vi se vad som händer, haha.

Kan man vara typ aslycklig och skitdeppig samtidigt? Haha :D Livet är kul.

Nu ska Isabell tydligen läsa för mig. Just nu sjunger hon. Haha.

Pusssss!

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback