Go with the flow

Hola!

Sitter och lyssnar på Robbie Williams - Angels (Någon som är förvånad?). Haha. Nää, jag har kommit på ett litetlitet problem som jag har. Skrev ju i förra inlägget att skolan snart är slut. Ja, faktiskt bara 3 och en halv vecka kvar! Och då kom jag på...Skolavslutningen?! Vad ska man ha på sig då? Med tanke på min ekonomi och min bristande talang för planering kommer det säkert bli nån lite halvgammal klänning som jag bestämmer mig för kvällen innan. Men så vill jag ju inte ha det! Jag vill ha nått Nytt, Fräsht och sommrigt! Som den där fina klänningen jag såg på Zara häromdagen. Jaa, en sån vill jag ha :)
Men som sagt, jag känner väl mig själv... haha

Som dom flesta säkert vet lever jag efter timbuktuproncipen. Och vet ni vad? Jag gillart! Fanns ett tag då jag, och andra försökte ändra på det, men nej. Jag tror fan att det är så jag vill ha det. Det löser sig! Exakt. Man ska ta det lite som det kommer. Behöver inte planera allt i minsta detalj. Passar mig Perfa!
Yep, thats what it is baby.

Just det ja, nu kan jag passa på att hylla min lilla vän Isabell för att hon för första gången sen typ december eller nåt har uppdaterat sin blogg. Yey, you go girl! ^^

Näää, nu är jag superladdad för en liten walk. Ska möta isabell om typ 10 min.
Tjoheej! :D


image100

Kommentarer
Postat av: Isabell

hallå, det e ett bra citat att leva efter. Men det där med ekonomin e int roligt, men du kan ju fråga din mor eller nåt om ett stödjande bidrag...jag säger så här, hundögon...hahaha
puss

2008-05-18 @ 22:50:12
Postat av: Nathalie

Jag veet, därför jag gör det ;) Nää, jag vet, men till skillnad från visa andra hjälper ju fan inte hundögonen för mig! Jag har inte så mycket annat val än att sparasparaspara. Jag undrar bara vart dom där pengarna som jag "sparar" tar vägen ^^ Hm... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback