Cold

Hej och hallå! Igår kväll blev det totally lugnt. Först stack vi till flunsan för att kolla in lillasyster. Stunden innan påminde mig dock om för några år sedan, när det bästa man visste var att hänga på teendream. haha, never again säger jag bara. Men till sist kom lillasyster ut iaf! Aldrig riktigt fastnat för dom sak jag erkänna, men det var trevligt. Dom körde massa LOK-låtar, så det var nästan lite nostalgi där. Det var slut runt halv 12, och först var jag lite sugen på utgång, men vi frös så sjukt mycket, och hade faktiskt skjuts hem så vi drog direkt. Sen satte jag mig hemma hos Isabell i nån timme innan jag drog hem och slocknade framför tv:n. Haha, den sömnen var nog välbehövlig, och nu känner jag mig utvilad och ganska kry faktiskt!

Senaste stunden har jag bara ägnat åt gamla gossip girl - avsnitt som kanal 5 sänder repriserna på. Trevligt trevligt. Har faktiskt inga planer idag, mer än att jag borde plugga lite. Men någonting händer säkert. Brukar ju träna på söndagar, ska nog höra om Linnéa är på idag. Annars skulle det vara skönt att åka till stan en sväng och hänga tycker jag. Kanske göra lite nyttiga saker med, som att gå in i en telenorbutik och sälja gamla mobiltelefoner. Yes. haha. Nåja, vi får se vad som händer.

xoxo
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback