Brabrabra :)

Hej hej!
Hoppas alla har det great, själv ska jag väl inte klaga så värst mycket. Har en del att plugga innan jag går och lägger mig (geografi, teckenspråk och engelska), men det ska nog lösa sig tror jag.
På förmiddagen idag mådde ja inte så bra, men det gick över tids nog som tur var. Var säkert på grund av min bristande sömn i natt (Som jag för övrigt börjar känna av lite nu...) Jo, jag kunde inte somna igår när jag gick och la mig, fattar inte varför, men så var det iaf. Och sen vaknade jag imorse vid 20 i 6 av att det var så ljust i rummet. Mitt rum ligger tydligen inte bra till med solen alltså. Nåja, eftersom jag inte kunde somna om drog jag mig upp och fick lite längre tid på mig att göra mig iordning istället. Man får väl se det från den ljusa sidan?

Gitarren idag gick helt okej, och när jag kom hem var jag skitpepp på att spela. Så det har jag gjort en stund nu. Spelat och sjungt lite av och till i typ 2 timmar. I like it. Älskar när det känns sådär bra, att man inte behöver tvinga sig själv liksom. Det var fett nice, och nu ska jag öva upp gitarrskillsen lite igen inför sommaren (haha... ^^) Sådetså!

Men som sagt har jag lite plugga att göra nu. Börjar nog med geografin som ska vara klar på onsdag.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback