Bad

Hola!

Igår missade jag ju träningen, eftersom jag var i stan så länge. Fick faktiskt lite dåligt samvete så jag la mig och gjorde lite armhävningar och sit-ups här hemma, haha. Det är kul att det märks att man har blivit starkare iaf... Nu har jag ju inte tränat på säkert två veckor (BAD Nathalie, BAD), men jag klarar ju ändå mer än vad jag gjorde innan jag började med styrka. Och tänka sig, idag har jag faktiskt lite träningsvärk i magen. Lovely.

Det var nog tur att jag gjorde det där igår med, för för en stund sen var jag hemma hos Ellinor, och eftrsom hon fyllde år var det fikatime. Åh herregud, paj och tårta och bulle. Shit alltså. Nåja, det är inte varje dag man har en syster som fyller 24, hehe.

Nu vankas det sex and the city tror jag.

Puss!


Grattis Ellinor!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

SATC är bra!

Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:14:56
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback