Yes

Hej. Jag får väl börja med att ursäkta mig för föregående inlägg. ^^ Inte meningen att låta så aggresiv, eller jo, det var det kanske, men iaf så är det väldigt mycket i skolan nu och jag var väldigt sur. Inte mer med det. Ska försöka att inte bli lika aggresiv idag, men mina klagomål slipper ni inte.
Sitter just nu och skriver på min tvåsidiga individuella uppgift om Älvängen och Skepplanda. Det går... inte alls. Jag har fått ihop mindre än en halv sida, och jag förstår inte ens riktigt vad det är vi ska göra. Käckt. 
Hade tänkt att  försöka hinna med den nu innan jag drar till träningen, så jag kunde ägna mig helt åt naturkunskapen ikväll eftersom vi har prov i det imorgon, men tyvärr tror jag inte längre riktigt på det. Det kommer antagligen inte bli klart innan, och jag kommer få sitta med båda grejerna ikväll. Yes. Precis som jag vill ha mina kvällar, plugg,plugg,plugg. Nej, Blä säger jag.

Men men, jag tänker iaf inte skita i träningen, för det är typ det enda som är roligt just nu.Jag ska spinna idag, och är iofs ganska rädd inför det eftersom det är typ första gången. Hjälp. Jaja, tur att jag har Linnéa med mig iaf. Då känns det ju lite bättre. Haha.

Ja, fy. Livet leker ju inte direkt nu. Men det finns ju alltid dom dom har det värre. Jag får trösta mig med att imorgon är sista dagen innan påsklovet och att Sabine kommer hem ikväll. Det ska bli kul :)

Nej. nu får jag köra slutspurten innan jag måste gå till bussen om en kvart.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ia Maria

Hej Natha, Verkar som om du skulle må gott av ett "heja dig, du är bra!". Efter regn kommer solsken! kram Mamma ia Maria

2008-03-20 @ 09:00:06
Postat av: Karin

Halkade in på din sida när jag kollade efter bloggar
från Skepplanda.
Ett tips för din uppsats, det finns en bok som heter "Skepplandaboken" den skrevs visserligen på 70-talet tror jag men i den står det mycket historia
gällande orten Kanske det finns en likadan bok om Älvängen. Finns iallafall på biblioteket tror jag.

2008-03-23 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback