Tjohej! Body pump e nice.

Nyss hemkommen från ett body pump- pass. Jobbigt den här gången också, tro det eller ej, men jag gillart! Det enda negativa med det är att jag missar Gossip girl. Attans... Jag får nog börja spela in det, eller "banda" :D hahaha.

Idag har Linnéa hjälpt mig att bli lite blondie iaf. Långt ifrån jätteblond, men jag skulle nog säga att jag är blond nu. Iaf där framme ^^
Imorgon har jag inga tider i skolan, vi ska bara repa musikalnumret (ingen aning om när dock, grattis...) och sen är jag ledig. Funderar på att dra förbi frisörskolan vid klippcenter och kolla om dom har drop in. Jag är in BIG need av att tunna ut mitt hår lite. Och klippa upp det. Och en ny platttång. Yeah. Annars kanske dom har någon tid torsdag eller fredag nu. För eftersom det är en skola har dom ju inte öppet på helgen.
Har länge tänkt att klippa mig där faktiskt. Såna som pluggar till frisör sägs vara bra.
1. Dom är unga, vet vad man menar. (förhoppningsvis)
2. Det är Billigt! :D (Mer pengar till annat! ...Som mina nya skor? :D)

Måste gå förbi Ellinor på jobbet imorn också, och hämta kläderna som jag anatgligen ska ha på fredag. (GLÖM INTE ATT LÄMNA BREVET!)  Får hoppas att dom passar bara. Nää, det får nog bli en liten runda på stan också. Har ju inte vart nån sån sen i söndags nu.

"Jobbet" va rätt nice idag med. Och ni ska bara see hur cool jag såg ut i reflexjackan! Shit alltså!


Pouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback