Think about it.

Hejhej!

Idag har det varit en ganska lugn, men intressant dag. Var ju som sagt med Chrille på jobbet. Det var rätt nice. Jag ska ju inte jobba själv, utan bara studera. Och vem vill inte bara se på när andra arbetar? ;) haha
Nämen det gick finfint, den enda nackdelen är väl bara att klockan fick ringa 10 över 5 imorse. Åh fy, jag som brukar tycka att det är döden att gå upp 6 varje dag... Nåja, det finns alltid någon som har det värre, right?

Alltså, jag måste bara fråga, finns det NÅGON som tycker att Rihanna är snygg i sin "nya" frisyr? Jag tycker verkligen att det ser hemskt ut! Jag som alltid har tyckt att hon har så fint hår! Nåja, det växer väl ut igen, som jag brukar säga till mig själv...


image64

Görsnygg!

image65

Görsnygg!

image66

Vad tänker hon med??!

Förresten, varför måste alla vara så bitchiga? Kan inte EN enda människa svara på min frågor eller? Dumma, det är vad ni är! Jag vill veta hur jag ska ha mitt hår, Nu!





Nä, nu får jag sluta. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Mini

Vad fint sagt! Tack! Jag tycker Rihanna är snyggast på bilden högst upp. :) Men hon passar även bra i de andra frillorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback