skoltrött

Hej.
Inte hunnit skriva på några dagar, men lika bra är väl kanske det. De sista inläggen var väl kanske aggressiva, men men, sånt behöver man också få ur sig. Nu sitter jag här och pluggar, men tänkte ta en välförtjänt paus på typ 5 minuter och skriva här. För tillfället pluggar jag svenska, ska hålla ett litet tal imorgon. Och jag som tycker att sånt är så jobbigt! Jaja, jag har iaf valt Robbie Williams, för skulle jag få hjärnsläpp eller nåt kan jag ju typ bara säga hur mycket jag gillar honom och varför eller nåt. Måste även plugga engelska innan jag somnar. Imorgon ska jag låtsas vara en författare från 1800-talet, och jag är inte riktigt förberedd än, så jag måste ligga och plugga på lite fakta. Behöver läsa engelskaboken också (sushi for beginners), eftersom den ska vara klar på torsdag då jag sak prata med läraren om den, och jag bara har läst lite mer än halva. Nåja, de två första grejerna är mest brådskande. Måste skirva klart mitt CV också, emn det får jag ta och göra lite hastigt och lustigt imorgon i skolan. Typ enda dagen vi inte har några håltimmar, typiskt.

Ja, fy, jag är så skoltrött nu alltså, vet inte riktigt vad jag ska göra. När jag är hemma så känns det okej, men när jag kommer till skolan vill jag bara därifrån. Usch usch usch, ett påsklov ska bli skönt. Nu gäler dte bara att överleva i en och en halv vecka till. och sen i lite drygt ett år till. Fy, hur ska jag klara det? Nej, big ångest säger jag. Jag hade inte haft något emot några veckor hemma nu. Men vem hade det?
Iofs, hemma är det väl kanske inte heller dödskul nu. Här görs det om kök för fulla muggar och hinns inte med någonting annat.

Nä, antar att det är dags att gå tillbaka till pluggandet, inte mycket sömn för mig inatt. Missade träningen idag med  :(
JÄVLA SKOLA!

Godnatt, ni lyckliga människor som faktiskt kan gå och lägga er och sova nu. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback