Relieved

Hejhej :)
Asså fyy vad lättad jag är nu! ÄNTLIGEN har jag påsklov! Äntligen äntligen! :D Narurkunskapsprovet idag kändes faktiskt  helt okej, och även om skoldagen idag var seg så var den ändå rätt soft. Nä, det känns faktiskt sjukt bra att det är torsdag kväll.
Idag körde jag och Linnéa dubbla pass. Först body pump och sen body jam. Det var nice, och efter 5 träningspass på fyra dagar kan jag faktiskt tillåta mig själv att äta pizza imorgon, haha.
Just det ja, klassfest imorgon igen, hemma hos Emil. Det blir nog bra tror jag :)
Nej, nu ska jag gå och bestämma kläder till imorgon och sen ska jag nog gå och lägga mig tror jag, jag är faktiskt ganska trött nu, eftersom jag bara sov fyra timmar i natt.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback