Påsklov

Hola!
Det var väl ett par dagar sedan jag skrev sist, så nu är det väl dags antar jag. Idag har jag mest tagit det lugnt, hade tänkt att träna men Linnéa hann inte å då är det ju itne kul ju! Nää, så jag får nöja mig med en långpromenad med hunden ikväll.
Igår var det min och Krilles ettårsdag, om nån vill veta. Han är världens bästa! <3

Just det ja, nu är jag ett litet steg närmare introduktionsutbildningen för privat övningskörning också. Hämtade en lapp när jag avr på bosses idag. Duktiga jag. Haha. Jag måste faktiskt se till at t gå den strax, för igår bestämde jag och Sabine (som förresten åkte hem idag :( ) att vi ska ta en intensivkurs i sommar. Och då vill ju jag gärna ha kört lite med pappa innan så jag inte står där som ett frågetecken. Nåja, inte ett lika stort frågetecken iaf.

Åh, kan de inte vara påsklov för alltid. Det är underbart att vara ledig ju. Jag jobbar iofs, men det är ju bara på förmiddagarna.

Nä, nu måste jag springa! ska ju möta Isabell strax!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback