Oh yes

Hej! :D

Idag har vart en bra dag :) Vaknade hemma hos Krille, och vid halv ett -tiden tog vi oss till stan där vi spenderade lite tid. herregud, jag måste sluta åka till stan typ 5 gånger i veckan. Jag känner mig nästan tvungen att köpa någonting när jag är där :P Skumt, jag vet. Men jag är en fattig student, jag har inte råd!  Den här helgen har jag köpt ett par nya silvriga örhängen (ett av de gamla försvann på klassfesten), ett linne, en mössa, 2 par kalsonger (^^), en bok, silkening serum till håret, hårnålar och slingor! :) Men det mesta var billigt så det är lugnt :) Nästa köp kommer nog bli ett par tygskor och en väska :)

Gårdagen var nice, jag och Krille tittade på melodifestivalen. Linda Bengtzing var lika dlig som vanligt, kanske t.o.m ännu sämre, men Charlotte Perelli var grym :)( och snygg!) Sibel överraskade mig faktiskt! Hennes låt var riktigt bra. Och Fronda är bara bra, så enkelt är det!

image55


Nu har det här med fältstudieveckan äntligen löst sig iaf! Jag sak följa med Christer till hans jobb imorn ^^ Det kan ju bli intressant. Förjävliga tider bara.


Iiih, snart har jag blonda slingor! Linnéa eller Krille ska göra dom på mig senare i veckan :)




PussPuss!







Amagad, den här tjejen gör GRYMMA bloggdesigner. Så duktig vill jag meeed vara!! --->  http://amafao.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback