I'm so excited. Oh yes.

Hola!
Ganska nyss hemkommen från Body jamen, som var fett nice idag Btw! Fyfan va kul det var och fyfan vad trött jag blev!  Perfect.

Efter träningen mötte jag och Linnéa upp Isabell. Jag ska nämligen låna hennes rolling stones- tröja bara för attd en är bajssnygg och för att vi spelar just rolling stones imorgon på musikdagarna.
Angående imorgon ska jag vara med fyra gånger tror jag.
1. 50-tals ensemblen (villlintevillintevillinte)
2. Vanliga ensemblen (Rolling stones, jaaa! :D)
3. Kören (Ohno!! kommer typ skämmas IHJÄL!)
4. America ( Det är här jag kommer skämma ut mig själv med dåliga danskunskaper och osäker sång.)
Yes! så bra det kan bli alltså, känner mig oerhört laddad...
Det är en föreställning klockan halv ett och sen får jag väl stanna i skolan för nästa är klockan 7 och vi sak väl träffas typ halv 6. Tyvärr är det kanske inte så stor idé att åka hem. Vi får väl se.

Letade förgäves efter en ful blomma att ha i håret imrogon i stan förut, men jag hittade ingen. Däremot provade jag lite kläder på H&M och fick beslutsångest. Provade en randig skjorta, visst vistt, snygg. Men rosa eller blå? Resultaten blev ingen. Som vanligt. Tänkte köpa väska också, men inte det heller. Jag är alltid sån, tänker jag för länge så ångrar jag mig. Dumma mig.
Och mina röda pilotbrillor som jag ville ha är borta. Suck.

Nåja. jag har köpt tygskor nu iaf! Beiga. Var det rätt? Jag stod länge och valde mellan dom och svart men så kändes dom beiga mer våriga. Eller? Usch, nu blev jag osäker. Beige är ju en så tråkig färg. Det hör man ju på namnet.


Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback