I'm famous.

Hej och hopp. Här sitter jag halvt död. Igår var vi hos J-O och Sanna och åt god mat, spelade buzz och guitar hero, och singstar, så jag kom inte i säng förrän halv 4- 4 och är därför en aning trött eftersom jag bara sov några ynka timmar hemma hos Emil natten innan. Men, men, nu ahr jag ju påsklov iaf, så det är ju rätt skönt. Idag hade jag tänkt träna med Linnéa, men jag tror faktiskt att jag kanske hoppar det, eftersom jag har huvudvärk. Känner inte alls för det, konstigt nog.  Dessutom kommer jag ha hela veckan på mig att träna ju. Iofs, så ska jag jobba, men det är inte så länge varje dag, och motionen man får är ju faktiskt inte fy skam.
Fredagen var minst sagt händelserik, jag tror att det beskriver den tillräckligt.
Ikväll kommer Krille äntligen hem från sälen! Jag kommer ju inte få träffa honom direkt, men snart iaf :)

Jaha, annars då...Om det inte blir träningen idag händer det väl inte så mycket. Jag ska hem till mamma och städa iordning lite, och hämta lite grejer. Kanske ska hönga lite med Isabell och Linnéa också om dom känner för det. Det vore trevligt :)

Jaja, nu får jag väl ta och rycka upp mig lite. Leta upp några kläder och börja masa mig hem till min kära mor.

Puss och kram!
Och glöm inte, Ingen reklam är väl dålig reklam? Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling

2008-03-24 @ 12:45:12
Postat av: Anonym

älskling

2008-03-24 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback