Hysteria

Hej hej!
Nu är jag hemma hos pappa och ska städa och packa mina grejer, för nu är det dags att bo hemma hos mamma igen. Mamma och Christer hämtar upp mig här halv 4 för då ska vi åka och titta på Julias gitarrkonsert. Hon ville så gärna att jag skulle komma, och hon var så söt igår när hon tittade på mig när jag sjöng så en timme kan jag allt offra. Det gick helt okej igår btw. Lite bättre på dagen än på kvällen kanske, men men, det gick ju iaf hyfsat. Kunde blivit värre. Mycket värre. Hittheroadjack. haha. Jaja, det var roligt iaf, och efteråt gav Julia mig en blomma. Hon är dundersöt. Hon hade t.om. skrivit en jättegullig lapp till mig. Gullunge säger jag.


Igår förpestades dock mitt humör lite. jag blev så jävla arg. Gaaah. Folk är dumma i huvudet. Usch!
Du får gärna vara hemma hur jävla länge du vill.


Nä, fy. Nu får jag nog sätta igång och städa lite. Ikväll blir det melodifestival med Isabell och Linnéa som vanligt ;)

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback