Dreaming

Tjenahejsan igen. Jag har fortfarande inte kommit iväg till mamma, men vad gör det, jag har väl all tid i världen? Tänkte strax pallra mig dit faktiskt.

Jag tänker bara tipsa om en tävling i Kenzas blogg (kenzas.se). Jag brukar inte vara den som är med i såna här tävlingarne den där skinnjackan är bara så sjukt snygg att jag måste. Gash, i want it now.

Nu sitter Isabell och säger att hon kanske ska titta på Juno. Jag vill också, det är ju min favoritfilm! Jag kanske ska gå dit?

Bara för att jag är så snäll ska ni få se bilder på dit jag sitter och drömmer mig bort just nu. Enjoy.

Lars Winnerbäck,
Lisebergshallen 27 Oktober 2007

image74image75image76image77


image78image79

image80

Kungen ♥


jaaa, det var ett tag sen nu. Men den kvällen var underbar. Precis som de två åren innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback