Bad hairday

Jaja, det här med veckans att göra gick väl sådär. Jag skulle nog bara ge mig ett G. (Och nej Nina, jag har inte spelat gitarr...:P) Men, men, än är inte veckan helt slut!


[ ] Läsa engelskabok
[X] Fixa med pengar
[X]Träna
[ ] Skriva klart engelska sonett
[X] Börja läsa Tristan och Isolde
[ ] Göra uppgiften till engelskafilmen "much ado about nothing"
[ ] Spela gitarr
[X] Gå ut med Nikki så mycket jag bara hinner!
[ ] Avboka Bodyjamen
[X] Träffa Jossan
[ ] Hemtentan
[ ] Fixa fältstudieplats


Det här med fältstudieplatsen blev ju lite knas. Nu ska jag tydligen vara i skolan istället, men dom vet itne riktgit vad dom ska göra med oss som inte har nån plats. Jag hörde nåt om att vi skulle få gå till olika företag och intervjua dom varje dag, men det vill jag verkligen inte! Då är jag hellre med mamma på hennes jobb eller nåt! Jaja, vi får se...

Vi har ju musikdagarna på torsdag och fredag också! Looking forward to it! Det ska faktiskt bli kul, även om jag kommer skämma ut mig totalt :P Vi ska ju göra ett musikalnummer, och jag tror att jag kommer ha extremt fula kläder också. Haha.


Nu har jag hårkatastrof också, som jag redan har nämnt.

Kort eller Långt?




Blont, mörkt eller mittimellan?




Just nu lutar det nog mest åt långt och blont tror jag...
Inte lätt det där.

Nä, nu börjar det nog bli dags för sängen snart. Jag har saker att göra imorgon!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback