Julstämningen på topp?

Tjaaa. Long time ago. Sjukt mycket att berätta, sjukt mycket bilder att visa. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag glömma av både att berätta grejer och visa bilder. För bilderna kan jag nog inte få in förrän tidigast fredag tror jag. Men då kan vi ta julafton i samma kör. Jaja, har jaft sukt stressig vecka, men sjukt rolig helg iaf. Och så har jag hittat perfekta nyårsklänningen tror jag. Jippie.

Just det, julafton ja. Det är imorgon. Jag har 0 julstämning. Alltså verkligen nada. Sjukt synd. Men jag tror ändå att det ommer vara mysigt imorgon. Förutom den jobbiga väntan och den äckliga julmaten iaf :)

Nämen nu borde jag nästan fixa det sista inför morgondagen och sen krypa till kojs så jag inte sover bort hela dagen imorgon! Tänkte bara tala om att jag levde typ. Ni läääär ju höra av mig snart igen.

God jul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback