Vår

Hej på er.
Det blir nog inte ett så långt inlägg ikväll, för jag är rätt trött. Ska gå och lägga mig snart, emn jag får gå upp sent imorogn så än är det väl ingen brådska. Harbara en letion imorn och jag tänkte vara så duktig att gå på den, FAST det är matte. Duktiga jag.
Förresten, det blev ingen debatt idag. Vi som var så peppade! haha. Nä, det är väl ändå okej, nu har vi en vecka till att förbereda oss. Jag tycker bara att det är så jobbigt att ha grejer som man måste göra hängande efter en.
Nåja, Tränade idag med, bodyjam. Riktigt skönt, det var över en vecka sen nu. Det är skumt, men det känns verkligen. Kul var det iaf :D

Ååh, det är så jäkla skönt att man kan sätta på sig tygskorna, skinnjackan och solglasögonen! Lovin´it! Idag blåste det iofs lite, men vad tusan. Det var ju sol! Ja, nu är nog våren äntligen här. Härligt! Och om bara 9 dagar fyller jag år! Aaah, längtar fruktansvärt mycket

Nä, nu drar jag mig tror jag. Jag ska sova!
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback