utflykt

Tjoho!
Har nyss kommit hem från en liten utflykt. Jag och Isabell kom på den brillianta idén att  ta med oss hundarna till backaplan förut, så det gjorde vi. Vi ska köpa fiskar (Don't judge! ), och tänkte kolla runt lite först. Och hundarna får vi ju ha med oss in på zoot så det avr perfa, eftersom Nikki behöver miljötränas så mycket som möjligt också. Blev inte så mycket tittande på fiskar, men däremot på koppel, och sen lite runvandring på backaplan. Trevligt trevligt, och behövligt, eftersom Nikki behöver träna på att åka buss också. Hon var jätteduktig även om hon blev lite stressad. Men nu är vi hemma iaf!

image90
Min fina tjej! :D


Ikväll är det till Anton som gäller, trevligt trevligt. Sover nog över där skulle jag tro, orkar inte åka hem ääända hit inatt. Och imorn ska jag träna! Tre danspass! Först Aerobic dance, sen jive, och till sist funk. Så jäkla kul. Hoppas jag inte gör bort mig totalt bara. Haha.  

Nä, nu sk jag dra mig.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

va du en av dem som va intresserade av peace örhängen så kika in i bloggen nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback