today

Tjohej!
Bra dag igår säger jag bara. Helt sjukt, jag tror att jag var glad HELA dagen! så oerhört skönt! :)
Inatt hände någonting som itne händer särskilt ofta (tack och lov). Jag drömde en mardröm! Helt hemsk var det, och jag vaknade vid typ 4 och låg vaken en stund. Skumt skumt. Den handlade iaf om kidnappning, rån, bussar och Nikki typ. Men iaf, sen somnade jag om och sov skönt ända tills klockan ringde.
Skolan idag var helt okej. På svenskan skulle vi hålla tal, vilket jag bävade inför kan jag ju säha. Usch, sånt där gillar jag inte! Men jag och Gabriella fick iaf som vi ville och vi fick hålla dom i lite mindre grupper så det gick helt okej. OCh det är så otroligt skönt att ha det gjprt. Nu är det bara energidebatten kvar. Den har vi imorn. Jag, Gabriella och Marcus ska förespråka kärnkraftverk. Vi får väl se hur det går. Förhoppningsvis bra iaf. Nåja, jag ska plugga lite extra på det ikväll.

Nu kom Isabell så nu blire promenad. Puss!

Kommentarer
Postat av: gabi

ditt tal var kanon bra hörru! å debatten kommer gå perfekt, vi 3 är ju i princip experter på kärnkraft:D

2008-04-16 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback