Tisdag

Hej!
Idag har dagen varit lite bättre än igår måste jag säga, även om jag har varit så jäkla trött och haft huvudvärk. Ett tag var jag på väg att gå hem från skolan, men jag skippade det och höll ut istället, och det funkade ju! Efter skolan drog jag och solade och tränade med Linnéa. Kulkul. Jobbigt bara, för jag hade träningsvärk från i söndags, aaah. Men men, det gick iaf! :)
Har faktiskt bara varit hemma i drygt en timme, men funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Efter så lite sömn som jag har fått de två sista nätterna tror jag faktiskt att jag kan behöva det. Och imorn börjar jag inte förrän 12. Men jag tror jag ska gå upp vid typ 8 eller nåt och dra hem till mamma och ta med mig Nikki ut på en springrunda. Känner att det börjar bli lite mycket styrka, jag vill ha konditionsträning också! :P

Förresten, det där med bokredovisningen löste sig. Skönt! Skickade ett mail till henne igår och hon svarade att vi kan bestämma en ny tid på fredag. Så nu är allt lugnt tills vi har ebstämt ett nytt datum och jag kommer på att jag borde bli skitnervös.

Haha, jag skriver så jäkla ofta fel med stavningen och så när jag skriver blogg. Sorry för det. Jag stavar faktiskt inte som en kratta i vanliga fall, det blir bara lite väl snabbt och ivrigt när man sak skriva på tangentbordet ibland. Apropå ingenting liksom :P

Godnatt, sov gott! Det sak jag försöka göra.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback